Vaccinatieplicht coronavirus

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

1. Is het bijbels verantwoord om een vaccinatie Covid-19 te nemen?

2. Mogen verpleegtehuizen waar ik werkzaam ben mij verplichten om te vaccineren tegen het coronavirus? Ik wil het niet, wat kan het gevolg zijn?

Antwoord

Er zijn er eerder diverse antwoorden gegeven over vaccineren in het licht van de Bijbel.

Daarnaast heeft de RMU twee filmpje online gezet over een mogelijke vaccinatieplicht en wat de gevolgen kunnen zijn als je deze vaccinatie weigert:

Lees meer artikelen over:

coronavirusRMUvaccinatie