Zeurende pijn

Peter Emdee / Geen reacties

Vraag

Ik heb een pijnlijk gevoel aan de binnenkant van bovenarm links. Er op drukken geeft geen verdere pijn. Druk op de oksel ook niet. Het is een zeurende pijn. Wat zou dat kunnen zijn?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Op basis van deze (zeer beknopte) informatie kan ik daarover geen enkele uitspraak doen. Dit lijkt me dan ook een vraag voor uw eigen huisarts. Met een aantal gerichte vervolgvragen kan hij of zij veel beter een inschatting maken, dan ik.

Met vriendelijke groet,