Biseksueel

Ds. M. (Michel) van Heijningen / Geen reacties

Vraag

Ik ben biseksueel. Ik heb één goede vriendin en DAT is het probleem. Een predikant hebben we niet en thuis kan ik niet praten en vertrouw niemand. Ze laten me toch vallen, vaak genoeg gebeurd. Daarom is dit mijn enige adres.

Groetjes, meisje.

Antwoord

Beste vriendin, erg goed van je dat je de stap genomen hebt om je vraag te stellen. Ik/wij wil(len) graag proberen je te helpen. Het zou daarvoor fijn zijn indien je (anoniem) je vraag iets uitgebreider wilt stellen en je probleem helderder wilt omschrijven. Dat maakt het antwoorden iets gemakkelijker en persoonlijker. Ik wacht op je antwoord.

Met vriendelijke groet,
Michel van Heijningen