Lichamelijk contact in de verkeringstijd

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben een jongen van 24 jaar heb nu sinds een aantal jaren verkering met een lieve meid. We hopen over een poosje ook te gaan trouwen. Nu worstel ik al lang met de vraag: hoe ver mag je nou eigenlijk gaan (Bijbels) wat betreft lichamelijk contact in de verkeringstijd? We hebben het er regelmatig samen ook over maar we komen er niet helemaal uit. Is het alleen geen geslachtsgemeenschap voor het huwelijk? Of wat valt er nog meer onder? Waar mogen de grenzen liggen? Mag je bijvoorbeeld met kleding aan aan elkaars geslachtsdeel zitten?

Antwoord

Deze en soortgelijke vragen zijn al vaak gesteld. We hebben ze voor je gerubriceerd. Zie de tags 'Grenzen' en 'Seksualiteit voor het huwelijk'.

1 reactie
Droppie
Ja dat mag