Zondagsarbeid in sociale dienstverlening

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Welke beroepen in de sociale dienstverlening kunnen te maken krijgen met zondagsarbeid?

Antwoord

Dit is geen eenvoudige vraag omdat hij eigenlijk niet genuanceerd is: het werkveld is te breed om een algemeen antwoord te kunnen geven. Volgens mij wordt alleen op zondag gewerkt aan de verzorgende kant, loketfuncties zijn slechts op kantoortijden geopend.

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

zondag