Andere gedachten over gezinsvorming en anticonceptie

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Na zovele artikelen over gezinsvorming en anticonceptie begint er een andere gedachten bij mij te kriebelen. Eentje die ik zeer lastig en misschien wel misleidend vindt. Mag ik hem ook eens hier neerleggen?

Antwoord

Ja, maar dan graag op het discussieforum. De probleemstelling die je mailde, is meer geschikt voor een discussie op ons forum. Bovendien zijn de onderwerpen gezinsvorming en anticonceptie al meerdere malen in de vragenrubriek aan de orde geweest.

1 reactie
Justin
Best heel jammer Refoweb! Ik zag er wel naar uit dat een deskundig zou reageren op deze vragen. Vriendelijke groet!