Vastgelopen

Ds. J.A. Mol / Geen reacties

Vraag

Ik ben al een tijd met het geloof bezig en loop nu soort van vast. Ik weet niet hoe ik verder moet en heb niet het idee dat ik antwoord krijg op mijn gebed. Moet ik gewoon zo doorgaan en wachten op antwoord? Of doe ik iets verkeerd?

Antwoord

Beste vriend(in),

Vastlopen. Bezig zijn met geloof. Geen antwoord krijgen op het gebed. Het blijft voor mij allemaal erg vaag. Dat maakt het lastig om je een gericht antwoord te geven.

Wat bedoel je precies? Met welke vragen loop je? Vanuit welke achtergrond stel je ze? Om je een stapje verder te helpen, wil ik je vragen iets meer te vertellen. Dat mag hier op refoweb. Dat mag ook in een persoonlijke mail die je naar Refoweb kan sturen: vragen@refoweb.nl

Hartelijke groet,
Kand. J. A. Mol