Tweede Kerstdag

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom hebben we Tweede Kerstdag en waar komt het vandaan?

Antwoord

Terug in de tijd

In Jeremia 10 wordt gesproken over een boom die versierd wordt met goud en zilver. Wordt hier soms de kerstboom mee bedoeld? En kunt u mij vanuit de Bijbel aantonen dat je geen kerstboom mag hebben?
14 reacties
Onze dochter is 3,5 jaar en een vrolijke, eigenwijze dame. We zijn al een tijd bezig met zindelijk worden, maar het wil nog niet echt lukken. Ze weet heel goed wanneer ze in haar luier plast of poept ...
6 reacties
Begin volgend jaar DV zijn we uitgenodigd om naar de bruiloft van mijn schoonzus te komen. Zij is gescheiden van haar eerste man die nog wel leeft. Met de man met wie ze hoopt te trouwen woont ze al j...