Ik kan maar geen verkering krijgen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik kan maar geen verkering krijgen. Wat moet ik doen?

Antwoord

Ik denk dat je allereerst het krampachtig zoeken naar verkering uit je hoofd moet zetten. Vaak denken jonge mensen dat als ze maar verkering hebben, dat dan het geluk hen toelacht.

Nu, in alles neem je jezelf mee. Als je nu tegen dingen van jezelf aanloopt, zal dat in een verkering ook zo zijn. Probeer dus dat krampachtige zoeken van je af te zetten, richt je op studie, werk of wat dan ook. Durf het ook rustig af te wachten. Misschien dat je pas over enkele jaren iemand tegen komt.

Ali Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

single