Jongen A en B

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Ik heb me een keer aangemeld op een christelijke datingsite en kreeg zo contact met jongen A. We deelden telefoonnummers uit en zo hielden we contact. Maar het contact werd minder en ik kreeg contact met jongen B op dezelfde site. Bij deze jongen ging het sneller en hadden we binnen de kortste keren een ontmoeting. Na deze ontmoeting kreeg ik na een paar dagen het bericht dat het niets zou worden en dat God iemand anders voor ons had voorbestemd. Diezelfde avond kreeg ik een bericht van jongen A en snel had ik ook een ontmoeting met hem. Dit was een erg leuke ontmoeting en we zijn aan een relatie begonnen. Maar kerkelijk liggen we nogal ver uit elkaar. Hij heeft het vaak over het einde der tijden en het werk van de duivel. Dit maakt mij erg angstig en ik merk dat ik tegen contact met hem op zie. Maar ik vind hem echt heel leuk en hij is de eerste jongen met wie ik zo'n goede band heb. Ik weet niet of ik met hem verder moet of niet...

Antwoord

Beste vraagsteller,

Wat is de vraag achter dit verhaal? Schrijf voor uzelf eens op wat u van een relatie (in het algemeen) verwacht, en van déze relatie(s) in het bijzonder. Wordt het dan niet wat meer duidelijk of u A, B of mogelijk zelfs C, D, E vaker wilt ontmoeten, of zelfs een gedeelde toekomst tegemoet wilt gaan?

Sterkte toegewenst,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

datingrelatiekeuze
1 reactie
AHHK76
Beste vraagstelster,
Ik ga jou misschien een beetje een raar advies geven. Niet omdat ik jouw vraag raar vindt, maar omdat er ook geen pasklaar antwoord op is. Ik meen dit advies wel en hoop dat je het doet en dat je er iets aan hebt.
Ga eens naar de site www.jijdaar.nl en luister/kijk eens de avond van de zingkring met als thema: "De vreugde van de Heere is mijn kracht". Misschien krijg je dan een antwoord op je vragen!
Sterkte en groetjes van mij.