Puistje

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Al zo'n vier weken zit er een soort wit/gelig puistje op mijn rechtertepel. Soms lijkt het even weg en dan een paar uur later is het er weer. Om er mee langs de arts te gaan vind ik een beetje vervelend, want dan zul je net zien dat het er dan niet is. Je kunt het niet uitknijpen er komt ook gaan afscheiding uit. Ook ben ik niet zwanger of pas bevallen, dus daar kan het niet mee te maken hebben Wat zou dat kunnen zijn? Willen jullie deze vraag toch doorsturen naar een deskundige? Ik had namelijk al in het archief gezocht, maar kan geen antwoord vinden waar ik wat aan heb.

Antwoord

Ik denk dat het een klein talgkliertje is, die zitten is het gebied om de tepel. En wanneer het klein is, en ook al weer snel verdwijnt, dan past het er helemaal bij, en zeker niet bij iets waar je bezorgd over zou moeten zijn.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

borst(en)