Erectiemiddel injecteren

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Door medicijngebruik ben ik niet in staat om en erectie vast te houden tijdens geslachtsgemeenschap met mijn echtgenote. Mij is door een arts geadviseerd om voor de gemeenschap een erectiemiddel te injecteren. Hoe moet/mag ik hier tegenaan kijken?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Als je in het archief zoekt op 'erectie', vind je onder andere dit antwoord:

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/15639/viagra-slikken/

1 reactie
refoweb
Mededeling aan alle vraagstellers op Refoweb:

We plaatsen maximaal 1 antwoord per dag met een doorverwijzing naar oude antwoorden. Stel je een vraag die al eerder is gesteld dan kan het (op dit moment) weken duren voordat het antwoord met de urls gepubliceerd wordt.

Om dat te voorkomen, raden we aan om het archief eerst goed te doorzoeken. Zie 'zoek op woord(en)' rechts van de pagina. Daarnaast kun je ons altijd mailen via vragen@refoweb.nl om meer informatie over je vraag te krijgen.