Leven zoeken op Mars

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Is het ethisch verantwoord om naar leven te zoeken op Mars? God heeft de aarde voor de mens geschapen. Moeten wij dan als nederige mens dat willen veranderen? Met vriendelijke groet, twee leerlingen natuurkunde.

Antwoord

1 reactie
MUS
Je mag het onderzoeken... maar het zoeken naar leven op een 'koude planeet' lijkt me wat naief...