Kwaad in de wereld

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Waarom is er zoveel kwaad in de wereld als God dit kan oplossen? Ik weet dat wij gezondigd hebben en verkeerd zitten. Maar God moet dit ook erg vinden, waarom doet God hier dan niks aan? Ik bedoel deze vraag met respect en niet om naar God het vingertje te wijzen. Maar is er een antwoord op deze vraag?

Antwoord

1 reactie
Hart
@vragensteller
ik vraag me af wat is volgens jou het kwaad???
zou je willen omschrijven welke factoren, situaties en oorzaken volgens jou tot het kwaad behoren in de wereld???
doel je dan bijvoorbeeld op oorlogen, misdaden, verraad, vliegtuigrampen en natuurrampen???