Bijbel of koran

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom de Bijbel en niet de Koran?

Antwoord

Terug in de tijd

Waarom sluiten sommige reformatorische kerken hun deuren al terwijl ze nog tientallen bezoekers hebben? Terwijl op andere plaatsen nieuwe gemeenten of evangelisaties ontstaan met maar een handvol bezo...
Graag wil ik een vraag stellen aan een Ger.Gem.-dominee over de geschiedenis van Jeftha. Hij beloofde de Heere dat het eerste dat hem uit zijn huis tegemoet zou komen voor de Heere zou zijn. Dat was z...
1 reactie
Aan een voorganger uit de HHK. Ik tob al maanden met de vraag of ik wel het waarzaligmakend geloof heb. Ik voel het verlangen in mijn ziel om dat geloof te bezitten. Ik vraag en smeek er dagelijks om....