Op zoek naar relatie en boek

C. M. Chr. Rots - de Weger / 4 reacties

Vraag

Bij de boekhandel zijn veel boeken te vinden voor mensen die verkering hebben of getrouwd zijn of ook wel voor mensen die 'hopeloos' single zijn. Nu val ik in geen van beide categorieën, maar ik wil ook een boek! Ik ben jongen van 20 en ik ben op zoek naar een relatie. Zijn er ook boeken voor mensen zoals ik?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Natuurlijk! Zoeken in de bibliotheek. Of googlen op een trefwoord. Maar als je een relatie zoekt, zou ik meer naar een meisje uitkijken dan naar de titel van een boek! Overigens kun je in boeken over liefde, verkering, huwelijk wél goede tips vinden over hoe een relatie dient te zijn en hoe je die in stand kunt houden!

Sterkte gewenst,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

single
4 reacties
Droppie
Jongen 20 jaar is nog zo jong, geniet nog van je vrijgezelle bestaan!!
mour0007
Ongekust en toch geen kikker - Joshua Harris
Echt een heel mooi, grappig, goed boek!

De Heere weet wie jou vrouw word, wacht tot God haar aan jou gaat geven. Hij weet wie bij jou past en is haar nu aant vormen, net als jou, zodat jullie straks perfect bij elkaar passen! Zoek eerst het koninkrijk van God, en alle andere dingen zullen je toegeworpen worden!
Bid & vertrouw!
89avkr
Een boek wat mij wel helpt (ik zit met hetzelfde op dit moment) is: Zo vind je de ware liefde van dr. Neil Clarck Warren.
evangelist
Een prachtig boek(misschien iets meer voor meiden geschreven, maar ook door jongens te lezen) is van Rebecca St. James. Het heet: Wacht op mij.
Laat je praktische wegen wijzen om te blijven wachten in een seks-beluste maatschappij. Vertrouw op Gods geweldige beloften en plannen voor jou. Geloof in de blijdschap van zuivere romantiek, zoals God het bedoelde.
Dit boek heeft mij vooral aangezet tot veel gebed voor mijn toekomstige echtgenoot, waar ik ondertussen mee getrouwd ben. Toen we net verkering hadden, wilde ik dat ik nog meer had gebeden voor hem. Daarom: gebruik de tijd als single om dicht bij God te zijn en Hem te bidden voor je toekomstige vrouw!