Ik ben verliefd op bezette jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een jongen die veel ouder dan mij is. Ik ben echt supergek op hem, maar hij heeft verkering. Ik weet dat hij mij ziet als niet meer dan een gewone vriendin. Wat moet ik doen? Ik probeer hem al twee jaar te vergeten, maar het lukt niet.

Antwoord

Als iemand al verkering heeft, dan is hij echt al "bezet". Je zegt dat je al twee jaar probeert hem te vergeten. Dat is inderdaad moeilijk en dat kost best veel strijd. Toch moet je steeds weer tegen jezelf zeggen dat het niets kan worden omdat hij al een relatie heeft. Probeer met je verstand dat gevoel van verliefdheid af te bouwen. Toch zal dat vroeg of laat lukken. Een verliefdheid gaat eigenlijk altijd vanzelf, na kortere of langere tijd weer over. Houd dat voor ogen. Probeer ook eens om te gaan me t andere leuke jongens, ik ben bang dat je anders veel te veel gefixeerd blijft op die ene jongen. Veel sterkte ermee.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid