Vraag niet openbaar

Redactie Refoweb / 7 reacties

Vraag

Is er onder de panelleden iemand die gynaecoloog is? Ik zit met een dilemma, maar wil dit eigenlijk niet uitgebreid op Refoweb plaatsen aangezien ik dan bang ben dat anderen mij erin herkennen en ik wil het graag voor mezelf houden. Is er anders een mogelijkheid om mijn vraag te stellen en antwoord te ontvangen zonder dat het openbaar op Refoweb geplaatst wordt? hoor graag.

Antwoord

Vragen en antwoorden komen altijd online te staan (zonder dat naam en/of toenaam van de vraagsteller daarbij wordt vermeld). Daarmee voorkomen we dat panelleden steeds dezelfde (soort) vragen voorgeschoteld krijgen. Bovendien zijn de antwoorden vaak ook leerzaam en interessant voor andere bezoekers Refoweb. Wil je een persoonlijk antwoord, dan adviseren wij je contact op te nemen met je eigen huisarts of gynaecoloog.

Lees meer artikelen over:

refoweb
7 reacties
Race406
Vraagstelster: Zoals het antwoord al vermeldde: Ga gewoon zelf eens naar de gynaecoloog. Ook al zou je vraag bewntwoord worden, als je klachten hebt adviseren ze je toch om naar je eigen huisarts te gaan en dan evt door naar de gynaecoloog. Klachten kunnen ze toch niet op afstand afhandelen.......
bootje
Idd race406!~
Ik zal wel te nuchter zijn, maar ik begrijp echt niet waarom mensen zich voor sommige dingen zo schamen om naar een huisarts enz. te gaan. Er is nog nooit iemand bij een huisarts of gynacoloog vandaan gekomen die uitgelachen of iets dergelijks is. Heb zelf in zorg gewerkt, en of het dan bij wijze van een neus of vagina is, op dat moment is het je "werkterrein" En als het een onderwerp is waar je moeilijk over kan praten kunt u dit ook aangeven, ze begrijpen u echt wel, want iedereen heeft wel eens last van schaamte. Dus dat is een arts niet vreemd.
Daniel
mijn zus is gynacoloog en nog refo-vriendelijk ook.
Hanna
Het zal niet altijd om schaamte gaan, maar zoals aangegeven: om herkend te worden,
en vragen voor een gynaecoloog...tja, dat zijn intieme vragen!
Dit is iemand die in nood is, en graag met iemand erover wil praten die een mening vormt zonder de persoon te kennen...
En dan begrijp ik helemaal dat deze vraag gesteld is, en dan kan er best wat liefdevoller gereageerd worden!

En Daniel: refo-vriendelijk...wat heeft dat er mee te maken??

Vraagstelster: Heel veel sterkte!! k Bid voor je!
Daniel
@Hanna
mijn zus is een geweldig mens, ze is liefdevol en helpt iedereen......, moslims, joden, homo's, negers, ze is mijn liefste zus...., ook de enige zus....., ze helpt ook blanke refo's...., ze helpt iedereen.
linneke
Daniel; helpt jouw zus jou ook????
123cc
wat zijn dit nou voor reacties....je weet niet eens wat de achtergrond is van de vraag....ongelooflijk, als je gaat gokken hoe de vraag bedoelt is en daar ook nog eens commentaar op gaat geven, hou dan liever je mond want dit heeft totaal geen zin! ga liever een boek lezen dan je hier nutteloos te uiten...