Mijn leraar is verliefd op mij

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn leraar is verliefd op mij, maar dat vind ik helemaal niet leuk. Wat moet ik doen?

Antwoord

Van deze vraag schrik ik een beetje. Heeft die leraar echt aan jou laten merken dat hij verliefd op je is? Een docent mag zoiets nooit aan zijn leerlingen laten merken en moet dat meteen bij zichzelf afbouwen. Zoiets aan een leerling laten merken kan gewoon niet. Als dat toch wel het geval is, dan zou je dit tot echt met je ouders moeten bespreken of met de vertrouwenspersoon van je school.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

leraarverliefdheid