Hij kijkt naar me in de kerk

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben nu al ruim een jaar verliefd op een jongen die ruim 12 jaar ouder dan mij is. Zelf ben ik 17. Hij kijkt wel naar mij in de kerk, denk ik, maar voor de rest gebeurt er niks. Hoe kan ik er nu het best achter komen of hij ook op mij verliefd is?

Antwoord

Daar is zo heel moeilijk achter te komen als hij verder geen initiatief neemt. Het beste zou zijn om eens met hem te kunnen praten (uiteraard nog niet over je verliefdheidsgevoelens). Is daar echt geen mogelijkheid voor? Door te praten met elkaar, kun je zien of je elkaar aardig vindt en of het er in zit om elkaar vaker te ontmoeten. Maar je kunt niet verwachten dat hij zondermeer zal laten blijken ook verliefd op jou te zijn, daar zijn echt ontmoetingen voor nodig. Ook is het leeftijdsverschil best wel groot en is het de vraag of die verliefdheid wederkerig zal zijn.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid