Worden wel alle vragen altijd beantwoord of houden jullie wel eens vragen tegen ...

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Worden wel alle vragen altijd beantwoord of houden jullie wel eens vragen tegen die qua inhoud niet geplaatst kunnen worden? Ik heb al zo veel vragen gesteld, maar ze worden nooit beantwoord. Hoe kom dat?

Antwoord

Dat kunnen we ons haast niet voorstellen. In principe worden alle vragen beantwoord, maar soms moet je een tijdje wachten, afhankelijk van het panellid dat jouw vraag in behandeling heeft. We kunnen er pas meer over zeggen als je aangeeft welke vragen je hebt gesteld. Je mag ook mailen: vragen@refoweb.nl

In de praktijk worden alle vragen beantwoord. Soms moet een vraag wat gekuist worden of verwijzen we door naar een eerder gegeven antwoord, maar een reactie volgt altijd. Hou dus de vragenrubriek altijd goed in de gaten.

Lees meer artikelen over:

refoweb