Niet alle vragen behandeld

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom worden niet alle vragen behandeld? Ik heb al twee keer een vraag gesteld die niet beantwoord wordt.

Antwoord

In principe worden alle vragen beantwoord. Misschien dat je het antwoord gemist hebt (kijk in ons archief) of dat je vraag nog niet beantwoord is. Het is ook mogelijk dat de betreffende vraag al diverse keren gesteld is. Maar in dat geval laten we dat even weten.

Lees meer artikelen over:

refoweb