Leeftijdsverschil van 16 jaar

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 22 jaar en verliefd op een jongen (man) van 38. Ik heb het sterke vermoeden dat het ook wederzijds is want hij zoekt constant contact met me. Alleen wil ik het eigenlijk helemaal niet. Die jongen is veel te oud voor mij. Wat moet ik hier mee aan? Een leeftijdsverschil van 16 jaar is toch wel heel erg veel?

Antwoord

Inderdaad is een leeftijdsverschil van 16 jaar wel heel erg veel, hoewel dat op zich nog niet overkomelijk hoeft te zijn. Maar hij heeft eigenlijk al een heel leven achter de rug en jij staat nog aan het begin ervan. Dus ik zou zeker voorzichtig en rustig aandoen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

leeftijdsverschil