Hardcore luisteren

G.A.P.I Grimbergen / Geen reacties

Vraag

Ik ken mensen die hardcore luisteren, maar ik weet zelf eigenlijk niet zo goed wat het is. Wat zijn de gevaren van hardcore?

Antwoord

Alle informatie m.b.t.  hardcore en andere varianten van housemuziek, kan men vinden op de site van Naar House www.naarhouse.nl  Ook kan men daar filmpjes bekijken van houseparty’s, waaronder een filmpje waarin door een house-dj zelf wordt verteld wat er gebeurt op een hardcore party en wat de gevaren zijn.

Hartelijke groeten,
Gerard Grimbergen
www.getsaved.nl

Lees meer artikelen over:

muziekmuziekstijl