Ger. Gem. in Canada of Amerika

Kand. G.A. van Ginkel / Geen reacties

Vraag

Ik ben van plan om voor m'n studie een half jaar naar Canada of Amerika te gaan. Ik ben zelf van de Ger. Gem. en ik zou daar graag naar een vergelijkbare kerk willen gaan. Wat zijn de namen van de vergelijkbare kerken?

Antwoord

Allereerst een welgemeend excuus. Helaas is je vraag bij mij blijven liggen. Dat is niet mijn gewoonte en ik ben ook niet van plan het een gewoonte te laten worden.

Vervolgens: nadenkend over je vraag... Het is waar: In het land der blinden is éénoog koning. En natuurlijk wil ik dat graag zijn.(...) Nog liever echter vraag ik je, je met deze vraag te wenden tot een forum-predikant van de Ger. Gem., en dat te doen op het moment dat je plannen enigszins concrete vorm hebben aangenomen (als het gaat om de  locatie). Zowel in de VS als in Canada kun je op meerdere plaatsen goed kerken. Ook via internet kun je je verder oriënteren.

Een goede tijd toegewenst, daar over de oceaan. Reis met God.

Kand. G. A. van Ginkel

Lees meer artikelen over:

buitenlandCanadaVerenigde Staten