Hoever kan ik gaan in verliefdheid als christen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Hoever kan ik gaan in verliefdheid als christen? Is kussen of aanraking voor het huwelijk zonde of niet, in bijbels perspectief. De meningen hierover verschillen. Mijn vraag is kan het wel of niet?

Antwoord

Je vraag is niet helemaal duidelijk: Wat bedoel je met aanraking? Bedoel je zoenen met iemand anders dan je vriend/vriendin?

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid