De website 'De Rokende Vlaswiek'

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Er is een website De Rokende Vlaswiek. Hierop worden zowat alle kerken aangevallen: o.a. PKN, Hersteld Verband, Gereformeerde Gemeente. Ik heb er op gekeken. Er wordt op deze website wel veel verwarring en twijfel gezaaid. Is er iemand bekend met deze website die een weerwoord kan geven?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Soms is het verstandig om je verre te houden van mensen die menen dat zij de waarheid in pacht hebben. In dit geval is dat zeker zo. Discussie met personen die niet voor rede vatbaar zijn heeft geen enkele zin en zorgt alleen wederzijds voor hete hoofden en koude harten.

Lees meer artikelen over:

christenenrokende vlaswiek