Nieuwe zanger van Sela

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over Sela. Er is een nieuwe zanger die rooms is. Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. En aangezien Sela veel geluisterd wordt in refoland lijkt met het erg belangrijk voor mij en andere om daar een eerlijke en bijbelse kijk op te hebben.

Antwoord

Over de band Sela zijn al enkele vragen beantwoord. Er zijn leden van de RKK die van harte de Heere Jezus liefhebben, Hem volgen en met Hem leven. Er zijn leden van reformatorische kerkgenootschappen die dat niet doen. Het gaat dus niet om het kerkgenootschap, maar om geloof en bekering.