Op zoek naar een bijbels dagboek

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben op zoek naar een dagboek om zelf te lezen. Veel dagboeken hebben vaak maar korte stukjes, een tekst per dag en zijn voor mijn gevoel niet zo diepgaand. Ik ben juist op zoek naar wat meer diepgang, concreet denk ik dan aan een dagboek met vragen of elementen van Bijbelstudie. Ik vind het alleen  lastig om zoiets te vinden. Kunt u me wat aanraden?

Antwoord

Onder de tag 'Bijbelstudie' staan er diverse genoemd. Misschien hebben de bezoekers van Refoweb ook nog tips voor je...

1 reactie
bloempje21
Download de app van Moeskruid.
Dan krijg je 6 dagen per week een opdracht om te lezen en vragen te beantwoorden. We zijn nu in Romeinen bezig. Het is voor mij zeer leerzaam en verhelderend om op deze manier meer uit het Woord van God te leren.
Prediker/Johannes/ Openbaring staan er ook nog op.
Gods zegen toegewenst.