Bijbelstudie niet specifiek voor man of vrouw

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik ben bezig met de “Bijbelstudie voor vrouwen” van mw. A. M. P. C. van Hartingsveldt-Moree. “Dagelijks volgen” is deel 1. Deze bijbelstudiemethode vind ik erg fijn voor bijbelstudie alleen. Het is een eenvoudig boekje, wat je makkelijk even tussendoor oppakt en waarbij je actief in de Bijbel op zoek gaat. Mijn vraag is, zijn er vergelijkbare boekjes voor mannen of die niet specifiek voor man of vrouw zijn? Veel boekjes zijn een heel verhaal en dan een aantal vragen achteraf (meer voor groepen).

Antwoord

Bij de schrijfster en bij ons zijn geen boeken bekend die dezelfde methode gebruiken. Wellicht kunnen de bezoekers van Refoweb via de reacties onder dit artikel je verder helpen. En bekijk ook eens de artikelen met de tag 'Bijbelstudie'.

1 reactie
intro
Kijk eens op www.moeskruid.nl Ook prima te gebruiken voor mannen.