Last van

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb last van stress en vermoeidheid. Ik heb ook last van droogheid. Help!

Antwoord

Met zo weinig toelichting kunnen we alleen maar adviseren: maak een afspraak met je huisarts. Verder staan er in onze vragenrubriek diverse antwoorden over deze thema's. Vul de trefwoorden in in de zoekfunctie bovenaan Refoweb.nl.