Van elkaar verwijderd op geloofsgebied

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wij als getrouwd stel raken steeds meer van elkaar verwijderd op geloofsgebied. Ik lijd hier erg onder en weet me er geen raad meer mee. Ik raak er ook depressief door en het beheerst mijn hele leven. Ik zit steeds meer aan scheiden te denken. Mag dat? Want zo’n leven samen is te zwaar voor mij.

Antwoord

We verwijzen graag naar onze eerdere antwoorden die je hebt gekregen op deze vraag. Over de Bijbelse grond voor echtscheiding staan ook al tientallen vragen online in onze vragenrubriek. Die zijn te vinden via ons zoekprogramma. Mochten we daarbij kunnen helpen, mail dan naar vragen@refoweb.nl.