Game of Thrones-spellen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat te denken van spellen als Game of Thrones? Kan je die spelen als christen/christin?

Antwoord

Welk spel bedoel je precies? Een van de vele bordspellen? Of een van de computergames zoals hieronder op een rij gezet?

De HBO-serie is doorspekt met seks en geweld. Is een spel dat daarop is gebaseerd tot eer van God? “Hetzij dan dat gijlieden eet, hetzij dat gij drinkt, hetzij dat gij iets [anders] doet, doet het al ter ere Gods”, 1 Korinthe 10:31.

Lees ook alle artikelen op Refoweb over 'Games' en 'Spelletjes'.