God en Allah dezelfde?

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag. Christenen aanbidden God en moslims Allah. Is het mogelijk dat dit dezelfde zijn? Allah is namelijk het arabische woord voor God. Het zou volgens mij mooi zijn als wij daarin overeenkomen.

Antwoord

Nee, Allah heeft geen zoon, God wel. De islam is daarmee anti-christ(elijk). Zie verder de artikelen onder de tag 'islam'.