Vader herkennen in de hemel

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mijn vader is overleden aan een hersentumor toen ik een klein meisje was (1,5 jaar). Ik heb hem tijdens mijn jeugd erg gemist als in het hebben van een vaderlijk figuur om me heen. Ik ben nu 16. Ik heb hem eigenlijk altijd nog eens willen zien en van kleins af aan heb ik altijd gehoopt hem ooit, mocht ik sterven, hem weer te zien. Maar onlangs vertelde iemand mij dat er na dit leven geen herkenning is. Dit deed me erg pijn en hier heb ik erg over nagedacht, maar ik weet het antwoord niet. Dus hierbij mijn vraag: zullen we, als we de aarde verlaten, mensen later kunnen herkennen?

Antwoord

Er zijn op Refoweb veel artikelen verschenen over 'herkenning in de hemel'. Kun je daar wat mee?