Deuterocanonieke boeken

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben op zoek naar een ‘los’ boek waarin de apocriefe/deuterocanonieke boeken staan. Op internet vind ik alleen maar versies waar de rest van de Bijbel ook in staat en die heb ik al. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Antwoord

Hier zijn de apocriefe boeken online te lezen: www.statenvertaling.net/apocriefen.html

Bij Bol.com staat dit allesomvattende boekwerk.