Christelijk-verantwoorde traumaverwerking

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Als jonge vrouw en studente draag ik de gevolgen mee van een onverwerkt pestverleden, wat diepe krassen op mijn ziel heeft veroorzaakt. Nu, zo’n 5-7 jaar later loop ik hier steeds vaker tegenaan. Steeds heb ik het weggestopt, wat overigens niet aan te raden is! Nu wil ik dit toch verwerken en een plekje geven, ondanks de moeiten die ermee gepaard kunnen gaan. Waar kan ik terecht voor christelijk-verantwoorde traumaverwerking? Hoe kijkt u hier tegenaan? Wat is uw advies? Voorkeurslocatie gaat uit naar (Noord) Oost-Nederland. Eventueel is Midden-Nederland ook een optie.

Antwoord

Mevrouw kan kijken op www.cvppp.nl of www.izch.nl voor behandelaars in haar regio. Ik verwacht dat veel psychologen wel raad weten met hulp i.v.m. traumaverwerking. Ze noemt o.a. (Noord)Oost Nederland. Als ze daarmee ook Hardenberg en/of Rijssen bedoelt, is mijn praktijk (Integro – www.christelijketherapie.nl) een mogelijkheid.

Hartelijke groet,
Bart Gooijer, CVPPP

Lees meer artikelen over:

trauma