Hulp gezocht

G.M. Koster / 1 reactie

Vraag

Ik woon in Zwolle en ik zoek voor al mijn problemen reformatorische hulp voor gesprekken. Ik ben heel erg depressief en zie overal tegenop. Ik vind het leven heel erg moeilijk. Ik ben erg somber. Weet u raad?

Antwoord

Wil je misschien via Skype een gesprek met mij? Mijn naam is Truus Koster en ik heb een logeerhuis in Frankrijk voor jongeren met psychische problemen. Misschien kan ik je helpen om dingen wat duidelijker te krijgen. Mijn telefoonnummer is bij de redactie bekend (vragen@refoweb.nl). Tot 27 nov. verblijf ik in Nederland.

Met vriendelijke groet,
Truus Koster

Lees meer artikelen over:

hulpverlening
1 reactie
VrouwkeZondernaam
Stichting De Vluchtheuvel zit ook in Zwolle met goede maatschappelijk werkers. In ieder geval: Sterkte!