Maagd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat is geen maagd meer zijn?

Antwoord

Lees meer artikelen over:

maagd

Terug in de tijd

Hoe weet je of je het geloof inbeeldt of dat God het echt in je gewerkt heeft? Ja, als je in God gelooft en erop vertrouwt dat Hij je zonden vergeven heeft. Wat is nu precies geloven in God? En hoe ku...
Ik merk dat ik sinds de coronacrisis weer door God op het rechte pad getrokken ben en steeds meer en dichter bij hem probeer en wil leven. Mijn ogen zijn geopend voor de vele wereldse dingen die in ...
2 reacties
Kunnen mensen goed doen? Als je om je heen kijkt zie je dat mensen in staat zijn tot heel veel goeds, zowel gelovigen als niet-gelovigen. Maar in de Bijbel staat dat de mensen allemaal slecht zijn en ...