Met kleren aan

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Kan je zwanger worden als je elkaar met kleren aan bevredigt?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik hoorde pas dat je als christen het lied "lang zullen ze leven in de gloria" niet mag zingen. Is dit zo en waarom niet?
Hoe moet je ooit je zelfvertrouwen terug krijgen als je tot twee keer toe bent verkracht?
Het christelijk geloof en gedachtegoed heeft me weinig tot niets meer te zeggen. Ik merk dat ik een steeds grotere hekel krijg aan de christelijke kring waarin ik jarenlang heb geleefd. Doordat ik ver...