Foutje in brochure

Herziene Statenvertaling / Geen reacties

Vraag

Aan het bestuur van de HSV. In de brochure "De Statenvertaling herzien" heb ik een klein foutje ontdekt. Op pagina 38 wordt een tekst geciteerd uit Genesis 18. Er staat bij dat het om het 14e vers van Genesis 18 zou gaan, maar dat moet het 4e vers zijn. Is dit al eerder ontdekt en gaat u dit verbeteren?

Antwoord

Hartelijk dank voor de opmerkzaamheid. We hadden dit nog niet gezien en gaan het zeker corrigeren.

Hartelijke groet,
Reinier de Blois

Lees meer artikelen over:

Herziene Statenvertaling (HSV)