Geen huiswerk op zondag

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Pas hoorde ik van iemand dat ze geen huiswerk op zondag mocht maken. Dit i.v.m. het gebod: Gedenk de sabbatdag dat gij die heiligt. Hoort huiswerk daar dan ook bij? Of zijn dit regels die mensen zelf maken? Vraag me oprecht af, of we op grond van Gods Woord dit zo op moeten vatten.

Antwoord

Zie voor het antwoord onderstaande url:

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/491

Bekijk ook het dossier over de sabbat en zondag met alle vragen en antwoorden over dit onderwerp die eerder zijn verschenen.