Verkering met de ware

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Moet je voordat je verkering neemt er zeker van zijn dat het de ware is?

Antwoord

Nee, nee, nee. Juist omdat je verkering hebt met elkaar, ga je steeds meer zien of hij/zij de ware is of niet. Daarom heb je ook verkering met elkaar om zo te zien of je naar elkaar toegroeit of niet.

Verliefdheid alleen kan die basis echt niet zijn. Bovendien is een verliefdheid ook vaak afhankelijk van onze stemming. Heb je een sombere dag, dan voel je die verliefdheid ook minder. Dus als je je aangetrokken voelt door iemand, probeer dan nader kennis te maken en dan merk je vanzelf wel of je voor elkaar bestemd bent of niet.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering