Harde aderen

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Ik heb harde aderen aan de onderkant van mijn penis die door het toompje heen stromen. Ik heb daar veel last van. Mijn eikel is ook erg gevoelig op de plek van het toompje. Het lijkt door deze aderen te komen. Ik heb hierdoor ook sneller een orgasme. Is het mogelijk dat je daar een soort van bloeduitstorting kan krijgen?

Antwoord

Beste vragensteller,

Om direct op je vraag in te gaan: overal waar bloed stroomt kun je (door bijvoorbeeld een trauma) een bloeduitstorting krijgen. Heb je daar op die plek last van? Dat is, medisch gezien, niet erg.

Een strakker, gevoelig frenulum kan inderdaad sneller voor een orgasme zorgen. Daar hebben meer mannen 'last' van.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Lees meer artikelen over:

orgasmepenis