Hyperemesis

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Bedankt voor uw antwoord (hyperemesis). Heeft u misschien een suggestie of zo voor zo'n deskundig persoon?

Antwoord

Ik begreep dat u enorm misselijk bent geweest en daar nog steeds met moeite op terugkijkt. Dan kan het goed zijn dit nog eens door te nemen met een deskundige: een psycholoog, een maatschappelijk werker of zo.

Alie Hoek-van Kooten