Blaasjes rond vagina

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Een soort blaasjes rond het vrouwelijke geslachtsdeel waar vocht (soms bloed) uit komt, weet u wat dit kan zijn? Een soa kan het niet zijn omdat ik nog nooit gemeenschap o.i.d. heb gehad. Graag heb ik eerst van u advies voordat ik naar een dokter ga, want ik durf me niet echt te laten onderzoeken.

Antwoord

Ik denk dat het kleine cystes zijn en dat dit onschuldig is. Toch zou ik je wel willen adviseren er mee naar de huisarts te gaan. Anders blijf jij er maar mee doortobben en vanzelf over gaat het ook niet. Voor een huisarts is het echt routine om een vrouw te onderzoeken. Dus probeer je schroom te overwinnen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

vagina