Zelfbruiners

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Is het gebruik van zelfbruiners op lange termijn schadelijk voor je gezondheid? Mag je ze dagelijks gebruiken? Je hoort hier zoveel wisselende berichten over.

Antwoord

Van zelfbruiners heb ik niet veel verstand. In het algemeen
geldt: matigheid is een deugd. Er lijken me niet veel goede redenen dagelijks dat soort zaken te gebruiken, al wil onze schoonheidscultuur dat misschien wel.

Drs. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch