Aan ds. Koppelaar. Ik heb best veel vragen over de Drie-eenheid. Ik wil er graag...

Ds. J. Koppelaar / Geen reacties

Vraag

Aan ds. Koppelaar. Ik heb best veel vragen over de Drie-eenheid. Ik wil er graag meer over weten en ik vond op internet het volgende artikel https://www.wat-is-waarheid.info/drie-eenheid.htm. Wat vind u hiervan?

Antwoord

Het kost me te veel tijd om deze vraag te beantwoorden. De kwestie is niet eenvoudig en vereist een lange brief. Het spijt me.

Hartelijke groeten,
Ds. J. Koppelaar

Naschrift redactie: Ds. Koppelaar heeft ons al eerder laten weten vanwege drukke werkzaamheden geen tijd meer te kunnen vrijmaken voor het beantwoorden van vragen. Mocht de vraagsteller deze vraag voorgelegd willen hebben aan een andere predikant, laat het ons dan even weten via vragen@refoweb.nl Daarnaast willen we adviseren het zoekprogramma in ons archief te gebruiken, omdat er al veel is geschreven over de Drie-eenheid.

Redactie Vragenrubriek