45 jaar en nooit gemeenschap met een vrouw gehad

C. den Hamer / Geen reacties

Vraag

Hoe is het psychisch voor een man die bijvoorbeeld 45 is en nog nooit gemeenschap met een vrouw heeft gehad? Wat kan dat psychisch voor effect hebben?

Antwoord

Deze gestelde vraag is te breed gesteld en behoeft nuancering wil ik hier zinnig op kunnen ingaan. Mogelijk kan degene die de vraag gesteld heeft aangeven waaraan gedacht wordt bij psychische effecten. Ik wacht het antwoord af.

Met vriendelijke groet,
Kees den Hamer

Lees meer artikelen over:

maagd