Beter om helemaal niet mee te zingen

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Aan ds. Pieters. U las pas in een kerkdienst een psalm voor die we op dat moment gingen zingen. Daarbij waarschuwde u er dringend voor dat, als we meezongen en we waren nog steeds vijanden van God, we onze eigen verdoemenis over ons heen haalden. Maar als we weten dat we nog geen kind van God zijn, vindt u het dan beter om helemaal niet mee te zingen? Hoe kijkt u daar tegenaan?

Antwoord

Zonder geloof is alles zonde. Zowel het meezingen van de psalmen, ook het niet meezingen. Daarom is er maar één oplossing: bekeer je nu tot de Heere, je God!

Ds. W. Pieters

Lees meer artikelen over:

muziekzingen